Lilypie Pregnancy tickers

Mennyit kell még várni :)

Első gyermekünk születéséig várható idő látható alább! Lilypie Pregnancy tickers

Az első

"Mikor megszületik egy várva várt gyermek, az élet dolgai új értelmet nyernek. Apaszív, anyaszív dobban meg egy párban, új fénnyel ragyognak a világra a hárman."

14.hét

2011.02.11. 11:35 - babacson

Címkék: 14.hét

A  héten nem nagyon írtam, ennek egyetlen egy egyszerű oka van, még pedig az, hogy nagyon hulla vagyok egész héten. Vizsgáznom is kellett 2x is plusz még az idő is olyan, hogy tök rosszul vagyok tőle.

Ami azt illeti semmi érdemlegeset nem tudok írni ehhez a héthez. Voltam belgyógyászaton, ahol adtak egy EKG lapot vagy valami hasonlót valami hullámokkal, hogy mit jelent azt majd csak 27-én tudom meg.

 

Jövőhéten megyek Endo vizsgálatra, de szerintem ott sem lesz semmi extra, viszont a jövőhéten három vizsgám is lesz. Szóval előre félek, hogy hogyan fogom bírni.

B-nek egy nagy piros csillag jár, annyira hősiesen viseli a nyűgösségem, amiből így fáradtan igen csak sok van. Nem tudom ,hogy mikor akar ez már meg változni, de ideje lenne már, hiszen elég gáz, hogy folyton kómázok.

 folyt. köv. . . .



süti beállítások módosítása