Mennyit kell még várni :)

Első gyermekünk születéséig várható idő látható alább! Lilypie Pregnancy tickers

Az első

"Mikor megszületik egy várva várt gyermek, az élet dolgai új értelmet nyernek. Apaszív, anyaszív dobban meg egy párban, új fénnyel ragyognak a világra a hárman."

Vérvizsgálat eredménye

2011.02.11. 11:35 - babacson

Címkék: eredmény vérvizsgálat

 

Tegnap voltam terhes gondozáson, ahol a vérvétel már elkészült eredményeit, illetve az ultrahang leleteit kielemezte a doki és a védőnő is.

 A vérvétel alapján alacsony a vérem vas tartalma (nem meglepő, eddig is az volt), ezért vas tablettát kell szednem, napi kettőt, reggel és este is egyet. De elvileg ez minden kismamával előfordul, szóval no para.

 Ami miatt megugráltatnak az a TSH, ami elvileg a pajzsmirigy működését mutatja ki. Ez alacsony lett, ezért beutalót kaptam az endokrinológiára. Amikor mentem idő pontot kérni, azt mondták jan. 31, de mivel kismama vagyok beszéljek az orvosssal, szóvel felküldtek  a második emeltere az endokrinológiára. Nagy nehezen kijött a dokinő, aki eg ypillantást vetett a paírra, majd közölte, hogy a 13. héten ez normális, a sárgatest miatt, tehát jól lesz a 31-ei vizsgálat, de kérjek nyaki ultrahangot is. Na ismét ementem, mondtam ,hogy jó lesz a 31-e. Erre közölték, hogy arra a napra már nincsen időpont és csak február 24-ére van. Viszont az eredmény a következő terhesgondozásra kellene vagyis január 27-re így megint felküldtek, hogy beszéljek a dokinővel. Végül nagy nehezen kaptam időpontot 20-ára.

A másik, amivel beparáztattak az a méhlepény elhelyezkedése, ami elvileg mélyen van. Ezt úgy kell elképzelni,hogy a méh olyan, mint egy lufi és az alsó része, ahol mondjuk a lufi össze van kötve az porcosa többi meg szín tiszta izom.Nekem a porcos részhez ágyazódott be a pete sejt és ott kezdett nőni a baba,ezzel az a baj, hogy ott nem tud nagyon betapadni,viszont ahogy nő a baba, úgy nő a méhlepény is. Így jobb esetben fentebb kerül az izmos részbe és akkor már nem kell vetéléstől tartani. Viszont ez azt jelenti, hogy a következő ultrahang vizsgálatig nagyon kell vigyázni magamra. Azt mondta a védőnő, hogy nem szabad 5kg-nél súlyosabbat emelnem, nem szabad megerőltetni magam, nem szabad futni és rázkódással járó gyakorlatokat végezni. A doki viszont azt mondta, hogy nincs ok ijedtségre, majd akkor ha az új Uh leletre is ugyan ez van írva.

Szóval most még 5 hét van a következő UH-ig, addig várunk és vigyázunk.

 A munkahelyen még nem mondtam el, mert nem volt bent a főnök, de ha jön hétfőn első dolgom lesz vele beszélni. Jobb a lelkiismeretemnek is. . .

 

 



süti beállítások módosítása