Mennyit kell még várni :)

Első gyermekünk születéséig várható idő látható alább! Lilypie Pregnancy tickers

Az első

"Mikor megszületik egy várva várt gyermek, az élet dolgai új értelmet nyernek. Apaszív, anyaszív dobban meg egy párban, új fénnyel ragyognak a világra a hárman."

25-26. hét/ Pihenés

2011.04.11. 09:32 - babacson

Címkék: eredmény pihenés vizsgálat 26.hét vérvizsgálat 25.hét

Míg az elmúlt időszak a félelemeim megéléséről szólt, addig ez a két hét sokkal inkább a pihenésről szólt a számomra. Bár tény, hogy nem minden félelmem múlt el, de úgy gondolom, hogy sokat segített az az egy hét,amit otthon töltöttem, hogy átgondoljam és értékeljem a dolgaimat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sok minden van ami a szívemben van még mindig, természetes módon van egy aggodalom, egy fajta félelem bennem a baba várás körül. Ahogy átléptem a 24. hetet a félelmem összpontosult a koraszüléstől való félelemben. Szeretném, hogy egészséges és szép ki baba legyen és ennek érdekében szeretném a tőlem telhető legtöbbet megtenni. Várom nagyon az ultrahang vizsgálatot, ahol újra láthatom majd és megbizonyosodhatunk róla. hogy minden rendeben van a picurival. Végre Apa is látni fogja, remélem ő is legalább annyira várja, mint én.

A 25. hét munkával telt, illetve a hétvégén fájdogált a torkom, ami miatt otthon maradtam több, mint egy hetet. Szükségem volt a pihenésre, nem a torkom miatt, hanem a lelkem miatt. Jó volt pihenni, olvasgatni, sétálni, a babára hangolódni.

A 26. hét volt az a hét amit teljesen otthon töltöttem. Sokat sétáltam, ami nagyon jó volt és még többet pihentem. A kicsi lány nagyon aktív és nem csak nap közben, de éjszaka is. Nagyon erős rúgásai vannak és már a zenére is ritmusosan reagál.

Hétfőn, egy hete voltam endokrinológiai vizsgálaton. Hála Istennek nincsen semmi gond a pajzsmirigyemmel, így nem kell visszamennem a szülés után. Szintén ezen a héten voltam terhesgondozáson is, ahol végre megtudtam a terheléses cukorvizsgálat eredményét. Nem volt semmi gond. A terhelés előtt 5,0 volt, utána 5,5. Kaptam krémet a vízereimre és közölték, hogy szűkséges több vasat szednem, így azt is el kell kezdenem. Gyakorlatilag minden rendben van, a baba szívverése is normális volt és most már a vizeletemmel sem volt semmi probléma. 5 hét múlva lesz a következő gondozás, addig pedig a vérem vas tartalmát kell felturbóznom.

A 27. héten megyünk ultrahang vizsgálatra, még hozzá 4D-sre. Alig várom, remélem szépen megmutatja majd magát és láthatjuk majd, hogy milyen a kis arcocskája és milyen a kis testecskéje. Már nagyon várom.

A baba születéséig már nincs sok idő, így Apával is megbeszéltük, hogy apránként a jövő hónaptól elkezdjük beszerezni a szűkséges dolgokat mind a babának, mind pedig nekem, azért, hogy amikor kell nem kapkodva kelljen utána rohangálni.

Folyt. köv. ...



süti beállítások módosítása