Mennyit kell még várni :)

Első gyermekünk születéséig várható idő látható alább! Lilypie Pregnancy tickers

Az első

"Mikor megszületik egy várva várt gyermek, az élet dolgai új értelmet nyernek. Apaszív, anyaszív dobban meg egy párban, új fénnyel ragyognak a világra a hárman."

A rosszullétek

2011.02.11. 11:30 - babacson

Címkék: rosszullétek

Sejthettem volna már a legelején, hogy jön  a poronty, hiszen már október legvégén is minden reggelt rosszul léttel kezdtem, bár nem hánytam. Sok mindenre fogtam, hogy éppen miért is érzem rosszul magam, csak a nyilván valóra nem gondoltam. Az, hogy folyton éhes volt, csak hab volt a tortán, de annak sem nyilvánítottam túl nagy jelentőséget. A leges legelején még a pocim is sokat görcsölt, gondoltam azért mert vagy meg kellene jönni vagy pedig azért mert már késett. A  hangulat ingadozásokról nem is beszélve. Mivel mindig is nagyon fáradékony volt nem igazán vettem észre, hogy milyen fáradt vagyok folyton. Plusz engem mindig is nagyon megvisel a téli sötétség, amiatt is mindig fáradtnak érzem magam. A mostani fáradtságot is a tél közeledtének tudtam be.

Amikor megtudtuk, hogy miújság B azt mondta, hogy csak bebeszélem magamnak a dolgokat és rájátszom. Most már tudom, hogy nem gondolta komolyan, de akkor nagyon rosszul esett. Neki is új volt és még mindig új a helyzet, plusz a legelején még a szüleinél voltunk és szerintem az is rám és ránk nyomta a bélyegét.

Mostanában már csak reggelente érzem magam rosszul és néha még napközben, de az igazán ritka. A szédülés elmúlt, azt felváltotta az állandó orr szárazság és vérzés. 

Ami a fáradtságot illeti. . . Hát az még mindig meg van, most már nap közben is olyan szinten rám tör, hogy simán eltudnék aludni a székemben. Este nyolckor pedig már ragad le a szemem. Hála Istennek B is sokkal jobban viseli a nyűgjeimet és nagyon nagyon sokat segít nekem, ami nagyon nagyon jó érzéssel tölt el. Hálás is vagyok érte nagyon!

Már alig várom, hogy túl legyek ezen az időszakon. Ha minden igaz, akkor már csak egy hét van hátra ebből és utána jön az energikus babacson! Na azt már nagyon várom.

A másik dolog amit nagyon rosszul viselek az a titkolózás. Alig várom, hogy valakivel végre megosszam. Reménykedtem, hogy eltudjuk mondani Karácsonykor, de B még várni akar a vizsgálatok végéig. Viszont én szerintem megbeszélem vele, hogy legalább a barátnőmmel had osszam meg.

Jó lenne már világgá kürtölni.



süti beállítások módosítása