Mennyit kell még várni :)

Első gyermekünk születéséig várható idő látható alább! Lilypie Pregnancy tickers

Az első

"Mikor megszületik egy várva várt gyermek, az élet dolgai új értelmet nyernek. Apaszív, anyaszív dobban meg egy párban, új fénnyel ragyognak a világra a hárman."

17 -18. hét.

2011.02.11. 11:40 - babacson

Címkék: 17.hét 18.hét

A múlt héten nem írtam, ennek egyetlen egy oka volt, még pedig az, hogy otthon voltam és pihengettem. Persze ez nem kizáró ok az íráshoz, de gyakorlatilag nem történt semmi olyasmi, amit érdemes lett volna feljegyezni.

Persze a folyamatos fáradság és kimerültség meghozta a hatását és nem csak szimplán pihenésre volt szükségem. Mivel kimerült a szervezetem könnyebben megfázott a torkom is, ami miatt muszáj volt egy kis időt otthon töltenem, hogy feltöltődjek és regenerálódjak.

Gyakorlatilag a17. hét csak az AFP vizsgálat eredményének várásával telt, illetve egy kis vásárlással. Felháborodottan konstatáltam, hogy a kismama nadrágoknak nagyon nagyon béna a szabása és egyáltalán nem érik meg azt a pénzt, amit elkérnek érte. Egy leárazott kismama nadrág kerül annyiba, mint egy normális fazonú nadrág. Hihetetlen és felháborító. Na de mindegy.

 A 18. hét már egy kicsit tartalmasabban telt, hiszen újra dolgoztam és ezúttal valóban dolgoztam. Kaptam különböző feladatokat, amelyeket meg kellet oldanom, illetve amikor nem volt olyan dolgom, ami a munkámmal összefüggésben volt fordítgattam.Vártam a vérvétel eredményét, hogy végre mehessek ultrahang vizsgálatra és megtudjuk milyen nemű a mi kicsikénk.

Szerda este mentem be az eredményért és már másnapra kaptam beutalót is. Sajnos B. nem tudott eljönni velem a vizsgálatra, mert mennie kellet vizsgázni. Nagyon izgultam előtte és aludni is alig tudtam, mintha csak vizsgázni mentem volna. Hála Istennek a vérvétel eredménye jó lett, így amiatt nem kellett aggódnunk.

Az UH vizsgálaton megmutatták megint a szívverését, a kis szívét, az összes kamrája meg van!!! Megmutatták a veséit és a gyomrát. Minden rendeben volt a belső szerveivel. Az UH-án nagyon jól kivehető volt a  köldökzsinór is és a méretek is rendben voltak.

Megmutatta, hogy mind az 5 ujja meg van a lábain is és a kezein is és a doktornő megnyugtatott, hogy az arcocskája is szép, nincsen semmi rendellenesség. Aztán megtudtuk, hogy milyen nemű a mi kicsi kis Bógyócskánk. Az apukája és , mint ahogyan az kiderült mindenki nagy örömére kislány a mi kis aprócskánk. Nagyon nagyon örülünk neki!!!

 

Folyt. köv.



süti beállítások módosítása